10 February, 2006

Pulsvarmere med "Beo"/ Wrist warmers with "Beo"












Så var det to kremhvite pulsvarmere strikket med Dale babyull. Denne gangen har jeg brukt "Beo" (Lanartus) som pynt. Jeg liker "Beo" veldig godt, men det er ikke noe moro å strikke med det. Det er veldig glatt, og det er vanskelig å se selve tråden. Men til mindre arbeider er det greit.










Today I’m showing pictures of two pairs of off-white wrist warmers knitted with Dale baby wool. This time I’ve used “Beo” (Lanartus) in addition. I like “Beo” very much, although I find it quite difficult to work with. Among other things, it’s difficult to see the thread while you are knitting. But for small garments like this it’s OK.

4 comments:

Anonymous said...

Wow, dette er de søteste pulsvarmerene jeg har sett!! (dem ovenfor altså;))
Hilsen Becca fra HB

Anonymous said...

Så mange flotte pulsvarmere du har laget!!!

og gratulerer med ny blogg!!

hilsen siv therese (HB)

Anonymous said...

Så fine pulsvarmere, jeg har virkelig fått endrett mitt syn på pelsgarn etter dette , det kan jo være kjempefint.

Anonymous said...

Tusen takk :-)