30 October, 2007

Høstgaver / Autumn gifts


Jeg har vært så heldig å få denne prisen fra Bea. Tusen takk! Jeg sender prisen videre til alle bloggere som er med på å spre glede via nettet :-)

I was so lucky and got this award from Bea. Thank you very much! I'm sending this award to all the bloggers out there who spread joy through Blogland.



I septemberomgangen av Hemmlig Venn på Hobbyboden fikk jeg denne flotte pakken fra Angelique. Det er Topp Mohair fra Gjestal. Dette garnet har flotte farger, og var akkurat hva jeg hadde ønsket meg. I tillegg fikk jeg et oppskriftshefte med mye inspirasjon. Tusen takk for flott pakke!

In the September edition of Secret Pal on the forum Hobbyboden, I got this great gift from Angelique. It’s a yarn called Topp Mohair from Gjestal. It’s got lovely colours, and was exactly what I wished for. In addition, I got patterns for the yarn, with lots of inspiration.















I oktoberomgangen av Hemmlig Venn på Hobbyboden fikk jeg flott pakke fra SiriL. Det er er nøste i Sandes Alpakka, og et nøste Kitten mohair. Dette også akkurat i farger jeg hadde ønsket meg. I tillegg fikk jeg te og noe flotte tova kuler, som jeg har lagt en plan for. Tusen takk for flott pakke!

I the October edition of Secret Pal on the forum Hobbyboden, I got a great gift from SiriL. The yarns are Kitten Mohair and Sandnes Alpaca. This time I also got colours I wished for. In addition, I got tea and some lovely felted beads. I’ve already got a plan for them.

6 comments:

Candy Schultz said...

You definitely make me smile. Congratulations.

Anonymous said...

Så fine gaver du har fått :) Ønsker deg ei fortsatt fin veke!

Anonymous said...

Så flotte HV gaver du har fått. Masse brunt, men det er kanskje yndlingsfargen i garn for tiden??

Blir spennende å se hva du skal gjøre med de kulene. Du har alltid så gode ideer....
Ha en fin ettermiddag!

Anonymous said...

Oi, det blir spennende og se. Du har en så lekker blogg, gode bilder og flotte ting du lager..Ha en perfekt fredags etterm. selv skal jeg ha jobbhelg...og gleder meg til å jobbe.

Mary, Mary... said...

Kitten mohair/alpaca--I love the name. See, you just made me smile!

Anonymous said...

Er det ikke koselig med gaver!? Jeg bare elsker det:-) Dine gaver var veldig fine, blir sikkert til noe flott! Ha en fin uke.