20 January, 2011

Nytt år / New year


Jeg har fått beskjed av tanta mi at nå er det på tide at jeg begynner å blogge igjen, og det har hun jo aldeles rett i. Jeg har ikke fått tatt bilder av nye prosjekter ennå, men det kommer etter hvert.

My aunt has told me that it's time I start blogging again, and she's absolutely right. I haven't taken pictures of my new projects yet, but they're not far away.



Her ble det skikkelig liv i katta i dag, da han oppdaget et søtt lite ekorn utenfor. Nøtteliten selv har vært ute både en vinternatt- og dag før, så han smatt heldigvis opp i et tre.



The cat certainly woke up today, when a cute little squirrel entered the garden. Fortunately, the squirrel was quick and ran up a tree.



Hagen har tatt på seg sin fineste froststas, og det er sikkert fordi moren min kommer på besøk i dag. Det står hjortekjøtt marinert med fennikkelfrø og einebær, samt sjokolademuffins på menyen i dag. Så til neste jul, når nissen spør om det er noen snille barn her, så kan jeg helt sikkert svare JA *veldig-fornøyd-med-seg-selv-idag*. Med tanke på at jeg har bakt i dag,og hadde det ikke vært for at jeg er for lat, så burde jeg vel egentlig begynne å følge Hannes eksempel hele året, for prosjektet hennes tror jeg er skikkelig smart: Link Jeg er iallefall imponert :-)



The garden has put on its finest frosty dress, and I'm sure it's because my mother comes visiting us today :-)


4 comments:

Anna Wennerström said...

Vackra bilder!
"Pene bilder" på norsk?

Anonymous said...

Godt nytt år!! :) Flotte bilder av frosten. Her er det mest regn for augeblikket, men muligens bikkar det over til minus utover natta..

Ha ei flott helg!

Maret said...

Så flott at både du og pusen er tilbake..

gabfacciolo said...

Slot machine review - Dr. Dr. MacKenzie | The Denver Forum
It was in the 목포 출장마사지 middle of the first phase of the Gambling Age and was really something unique to me. For starters, you don't have to go for every 춘천 출장샵 table 충청북도 출장안마 in this room 의왕 출장안마 because 경주 출장마사지 it