09 December, 2008

Ferdig adventskalender / Finished Advent calendar


Sent i oktober skrev jeg en bloggpost om hvordan jeg lagde første delen av en adventskalender, og at moren til tre søte små skulle lage den ferdig selv. Nå har jeg fått bilder av det fargerike resultatet, samt fått vite at ungene liker den veldig godt. Selv syns jeg det var utrolig artig med et slikt samarbeidsprosjekt :-)



Late in October I wrote a blog post about how I made the first part of what was to become an Advent calendar. Then the recipient was going to complete the project herself. Now I have received photos of the very colourful result, and I've been told that the children like it a lot. I think cooperating like this was really fun :-)


10 comments:

Mary, Mary... said...

What a fun and lovely calendar for the children! Mine are a bit old--I used to get Playmobil ones for them. Good luck with your wish list..I had similar thoughts myself.;)

Supernøtt said...

Så herlig! Skjønner godt at den er populær blandt barna :-D

Anonymous said...

That looks a great advent calendar.

Eva said...

Den ble knallfin!:)

Rebecca said...

Oh, it came out really cute!

Hobbygåsa said...

Så flott den ble! Ja hvem har sagt at kalendere må være julenisser og røde hjerte - denne var superkul!Har en award til deg i bloggen min!

Anonymous said...

For en festlig julekalender. man blir jo glad av å se på den! Tenk deg da å ÅPNE den!!! heldige barn du har.
God helg!!

isabel tiago said...

Very nice calandário of its advent. I never saw any person except one who bought on board with chocolate, when my children were small. We, in Portugal, as far as I know, we have no tradition in this type of schedule.
Congratulations to the authors.

Anonymous said...

Så utruleg kul den vart!! :D Lurt med lommer i ulik størrelse. Eg fekk julekalender av mamma (i tillegg til den frå Tor), og der er lomme så små at ho må antagelig ha vridd hjernen både ein og to gonger før ho fant noko å ha i dei.. ;)

Unknown said...

Awesone this calendar!
Great creations!
Portuguese Hug
AnaIsa