14 February, 2009

Vinneren er.../ The winner is...


I dag er det trekning av Mysteriepakken i anledning 3-årsdagen for denne bloggen. Jeg spurte etter en evaluering i den forbindelse, og dette må være den hyggeligste evalueringen jeg noen gang har vært med på. I det hele tatt, så har denne bloggen usedvanlig hyggelige lesere! Det setter jeg veldig stor pris på – tusen takk skal dere ha. Det gir også massevis av motivasjon til videre blogging. Mysteriepakken er i utgangspunktet også et mysterium for meg. Det er fordi jeg ville se hvem som vant, for deretter å fylle esken. Det ville jo være litt dumt å for eksempel sende garn til noen som aldri hekler eller strikker, eller stoff til noen som aldri syr. Nå har jeg studert bloggen til vinneren, og esken vil bli fylt med noe jeg håper faller i smak. Random.org har trukket ut vinneren:

Today, the drawing of the winner of the Mystery-gift takes place. Since it was this blog's 3 years blogiversary, I asked you for an evaluation. This must be the nicest evaluation I've ever experienced. All in all, this blog has got incredibly nice readers! I appreciate that a lot – thank you very much. That also gives me lots and lots of motivation to continue blogging. The Mystery-gift has also been a mystery to me. The reason is that I wanted to see who the winner was, and then fill the box. It would not be fun to send e.g. yarn to someone who never crochets or knits, or fabric to someone who never sews. Now I have studied the winner's blog, and the box will be filled with something I hope she will like. Random.org picked the winner:

4 comments:

Hobbygåsa said...

Grattis til vinneren! Hehe, ja du har jo en fin blogg og det er det vel gøy å høre :)Ha en fin helg Hilse!

Pinneguri said...

Heldige Marit :) Kjenner jeg deg rett, Hilde, så vil det være en boks full av glede :D)
Litt seint, gratulerer med bloggåremålet. Jeg syns ikke du skal forandre noe, jeg, men så er jeg en konservativ revulosjonær også ;)

Maret said...

Gratulerer...
Skjønner at eg har vert litt sløv dei siste vekene.
Kjempeflott med alle dei vinterbilda dine, eg vart gladelig med på den turen...

M said...

Tusen tusen takk for gaven! Hadde aldri forestilt meg at Mysteriepakken skulle være så stor!