28 February, 2008

Februargaver / February gifts

Å få overraskelser i posten er noe av det beste jeg vet. I så måte har jeg vært heldig i det nye året. Først fikk jeg en overraskelse av Strikkelise i forbindelse med hennes 3-års dag for bloggen. Masse deilig garn landet i postkassen min :-)

To receive surprises in the mail is one of my favourite things. Talking of which, I’ve been lucky in February. First I got a surprise from Strikkelise (The nerd and the needles blog) when she had her three year blogiversary. Lots of lovely yarn landed in my mailbox :-)


I Hemmelig Venn på Hobbyboden for februar fikk jeg en flott pakke fra Syglad. Både garn, stoff og en skjærekniv. Er ikke jeg heldig vel?

In Secret Pal February on Hobbyboden, I got a lovely gift from Syglad. In contained both yarn, fabric and a slash cutter. I’m one lucky girl :-)



I tillegg har jeg kjøpt meg et fint nytt hus, som du kan se her :-)

In addition, I’ve bought myself a beautiful little house, that you can see here :-)

No comments: