05 June, 2008

Nåler med miniatyrer / Brooches with miniatures



Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene til de hekla teppene i forrige post. Jeg setter stor pris på å høre at dere liker dem :-)

Forøvrig klarer jeg ikke å stoppe og leke med de små figurene fra modelltogenes verden. Her i form av nåler/brosjer .


Thank you for your kind comments regarding my granny square blankets. I really appreciate to hear that you like them :-)

And it seems I can't stop playing with the train model figurines. Now as brooches.

20 comments:

Ulla V. said...

Sikke en fin og genial idé.....jeg kan virkelig godt lide dine brochers udtryk.

Candy Schultz said...

Ooh. They are adorable.

Eva said...

Supertøffe! Skjønner godt at du ikke klarer å slutte å leke figurene! Ser av resultatet at du har det kjempegøy! :)

Skaparstigen said...

Jättefin blogg du har! Jag kollar in här ibland.
Jag har tänkt prova virka de sekskantiga sittunderlagen som du hade gjort. Om jag lyckas kanske de blir bra som årets julklapp till släkten. :) Så snällt att du lagt ut mönster.

Anonymous said...

Så kule de brosjene er! :-)

Hobbygåsa said...

Skikkelig stilige ble de, du er råflink! Den grønne blomsten er nydelig. Ønsker deg en flott helg i sommervarmen.

Anonymous said...

Så utrolig gøye brosjer!! Rålekre!
Ha en flott helg!

hjemme bra said...

Utrolig flotte tepper i forrige innlegg! En kjempejobb! Jeg leker med tanken å begynne på et slikt et... Må bli til høsten...

Og disse nålene du lager er så søte!

God helg

Mary, Mary... said...

My gosh, I've been out of it for a long time! Your birthdate is the same as my anniversary--40 for you, 20 for me. The granny square blankets are stupendous and I am so jealous of your train models. we don't have any like that here in the States--the brooches are so much fun. I'll be in Amsterdam for a couple of days next week, any ideas?

Lena said...

Wow så flotte brosjer, så oppfinnsom og flink du er:o) Ha en fortsatt fin lørdag i sommervarmen!

♥ H@rmoni ♥ said...

Så flotte nåler med miniatyrpynt!

Teppet ditt ble kjempefint! :O)
Flinke du!

God helg! :O)

Anonymous said...

These are very cute and creative.

Anne Gunn said...

Så kreativ du er! Jeg kommer nok til å se innom bloggen din flere ganger.

Unknown said...

How clever are you then? Lovely objects.

Pinneguri said...

Hvis du leser dette:
Jeg har tagga deg i sommervarmen, se i bloggen min 10.6. :)

Inger-55 said...

Disse var kjempefine. For en fantasi du har! Du er imponerende kreativ. Glad for at jeg har funnet bloggen din her i Blogglandia!

Dorte said...

Flotte, flotte brocher !

Jeg har selv en lille elg liggende, som jeg har tænkt mig skal bilve til en broche.
Det er meget inspirerende at kigge på dine brocher.

Kærlig hilsen Dorte

Anonymous said...

Har eg ikkje kommentert brosjene? Eg har jo vert her å sett på dei fleire gonger.. Mulig eg har fått ei overdose frisk luft i det siste.. *fnis*

Dei er superfine!! Den turkise med pingvin var ein favoritt, heilt til eg såg den svarte på Flickr ;)

Har sendt pm til deg på Ravelry, beklager at det tok litt tid.. :/

Rebecca said...

These are really fun!

Anonymous said...

WoW! Så masse lekkert du tryller frem! Her kommer jeg snart tilbake!