30 August, 2009

Lett sommerjakke / Light summer jacket


Når våren kommer, og sommeren er nær, begynner jeg alltid å tenke på tynn mohair. Disse tankene ble i år omsatt til denne jakka i Vivaldi fra Garnstudio. Akkurat passe myk og sommervarm :-)

Jeg har en UFO liggende som jeg ikke får tak i garn til. Garnstudio har opprettet en ny tjeneste hvor man kan legge ut beskjeder om garn man ønsker å selge eller kjøpe. Jeg har lagt ut melding der, men tenkte jeg kunne etterlyse garnet her også. Jeg er interessert i kjøp eller bytte. Garnet er Drops bomull-lin, farge 02 natur. ~~~Nå har det ordnet seg ~~~:-)



When spring arrives, and summer is near, I always start thinking of light mohair. This year, these thoughts were transformed into this jacket in Drops Vivaldi. Just as soft and summery warm as I hoped for :-)

15 comments:

Lisbeth Bula said...

Helt vidunderlig!!!!

siddisisalou said...

Den jakken var virkelig flott - og sen ser lett og behagelig ut - så flink du er - fargen var også veldig fin og sikkert anvendelig til mange andre farger ....

Hanne said...

Utrolig fin jakke :) virkelig lekker :)

Lykkelita said...

Vakker jakke - virkelig feminin!
kan dessverre ikke hjelpe deg med garn, men håper du får tak i det:)
Ha ei fin uke!

Hanne said...

Kan dessverre heller ikke hjelpe deg med garnet du etterlyser, men må bare få si at denne jakken er NYDELIG!

elle-melle said...

Den jakka var virkelig nydelig, florlett og lekker. Skjønn farge.
Dumt når en ikke får tak i garn som en virkelig trenger, jeg kan nok ikke hjelpe er jeg redd, men håper at det er noen der ute som har noe liggendes som bare venter på deg.

Merethe said...

Ja denne jakka bare oser av sommer. Håper du får mye glede av den.

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med det garnet du mangler. Håper du har hellet med deg å får tak i det til slutt.

Anonymous said...

Nydelig jakke, Hilde!! Den ser skikkelig herlig ut. Og det gjer jammen pusen óg.. :D

Håper du har hatt ein fin sommer! Kjekt å sjå deg tilbake på bloggen.

Ha ei fin veke!

Hilde C. said...

Tusen takk for hyggelige kommentarer :-)

Hobbygåsa said...

Så lekker jakke! Og for et flott bilde! Enten har du vært super heldig med at pus kom akkurat i riktig øyeblikk, eller så har du slitt i timesvis for å få det til hehe. Velger å tro at du er en dyktig fotograf jeg - lekkert!!

Hilde C. said...

Hobbygåsa: Det var nok ikke planlagt å ha pus med på bildet, men han er alltid så nyskjerrig på hva jeg driver med, så han var bare plutselig der :-)

Anonymous said...

Pusen og jakken matcher!! Kjempefin jakke (og pus). KlemK

UnePune said...

Den var rålekker!

Sylvia said...

For en skjønn jakke du har strikket, rålekker var den!!! "Trampeklapp"

ANNEPÅLANDET said...

For en superlekker og feminin jakke! Jeg har faktisk garnet du etterlyser, men ser at du allerede har fått fatt i det.