14 February, 2010

Trekning / Drawing


*Legg til trommevirvel og trompetfanfare her*

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i anledning 4-års dagen for bloggen. Jeg har brukt lapp-i-hatt-metoden, og samboeren har trukket vinneren. Han trakk likegodt to trøstepremier også når vi først var i gang :-)

Vinneren er: Hennes

Trøstepremiene går til Pillan og Anita Cecilie

Thank you for you kind comments on my blogaversary. We have drawn the winner of the give-away today:
The winner is: Hennes
Two consolation prizes go to: Pillan and Anita Cecile :-)

3 comments:

Pernilla said...

Tusen takk!
Nå blev jeg glad.
Det var en fin dag å vinne en premie på. I tilegg til valentine og morsdag så har jeg funnet ut at det idag er 1 år siden jeg begynnt med blogging, hva tiden går.
Jeg skal sende deg en mail.

Ha en fortsatt fin helg!

Pernilla

Hennes said...

Tusen takk.. :O)
Kjempe glad jeg no.
Er toppen på en flott dag å vinne fine knapper..
Tusen takk.

STOR klem fra Linda..

Sender deg en mail i morgen..

Sylvia said...

Det var heldige vinnere! jeg gikk vist glipp av denne feiringen, jeg. Men alikevel, grattis med 4 åringen. Tror jeg har holdt på like lenge med bloggen jeg har nå. Før det hadde jeg noen andre jeg ikke var helt fornøyd med....
Ha en fin våruke.