11 February, 2011

Trekning / Drawing


Hekle-strikkeriets mest avslappede assistent skulle akkurat til å fortelle hvem som ble vinneren i 5 årsjubileumets forundringsgavetrekning, men dessverre sovnet han igjen. Derfor tar jeg den hyggelige oppgaven med å avsløre at vinneren (ifølge Random.org) er: NINA

Og siden det er så hyggelig å trekke ut vinnere, trakk jeg to trøstepremier også, som får noe fra knappefabrikken min: MAGFLY & MONSTERMØNSTER

Pakkene kommer til en postkasse nær dere om ikke så lenge. God helg :-)


This blog's most relaxed assistant was just about to reveal the winner of the surprise present in my 5 year blogiversary, but he fell asleep again. So I guess I'll tell you instead. The winner (according to Random.org) is: NINA

And since it's such a nice task to draw winners, I drew two consolation prices as well: MAGFLY & MONSTERMØNSTER

Have a nice weekend :-)

9 comments:

Nina said...

Så gøy at jeg vant - gleder meg masse til å se hva som dukker opp i postkassen min :)
Riktig god helg!
Solskinnsklem fra Nina

Unknown said...

Trøstepremie. Det er stor stas :-)

Takk og god helg!

Monstermønster said...

Hurra, hurra! Jeg digger knapper!

Hanne said...

Gratulerer til vinnerne og god helg til deg :)

Moan said...

Gratulerer til alle vinnere!
Ha en deilig helg!

Pernilla said...

Gratulerer til alle de som vant!
Ønsker deg en riktig fin helg!
Pernilla

Sylvia said...

Så morro til de som vant!
Og pusen din er jo så skjønn, da!!!
God helg.

Maret said...

Gratulerer med bursdag, og heldige vinnere..
klem til pus, og god helg..

maska said...

Gratulerer til de heldige.
Ha en fin dag.